E-biciklit keresel különböző kerékpáros túrákhoz? Akkor a Crussis e-Gordo 7.6-M trekking e-kerékpár az egyértelmű választás. Az alumínium váz geometriája miatt az e-bike stabil és könnyen irányítható, míg a teljesen integrált akkumulátor és a Bafang M400 központi meghajtó tökéletesen kiegyensúlyozottá teszi. A nagy kapacitású, 20 Ah-s akkumulátor akár 170 km-es távolságot tesz lehetővé (nyomvonaltól függően).
Ez az e-bike 28”-os kerekekkel rendelkezik, és két vázméretben – 18” és 20” – kapható. A hidraulikus tárcsafékek biztonságban tartanak, míg a Suntour NEX HLO DS 700c rugós felfüggesztésű villa kényelmes utazást tesz lehetővé. Az LCD kijelzőn 5 segédmód közül választhatsz, ahol van egy USB port is, amely lehetővé teszi a mobileszköz töltését. A Crussis e-Gordo 7.6-M trekking e-kerékpár készen áll arra, hogy bárhová elvigyen!
Állítható villa
A Crussis e-Gordo 7.6-M trekking e-kerékpár SUNTOUR NEX HLO DS 700c rugós felfüggesztésű villával rendelkezik, 63 mm-es haladással, amely a felhasználó súlyához igazodik. Nincs más dolgod, mint beállítani a rugó feszességét, és az e-kerékpár alkalmazkodni fog a súlyodhoz és vezetési stílusodhoz. A jól beállított villa elnyeli az ütéseket terepen, és nem biztosít túlzott rugózást sík felületen. Sőt, a villa lezárható.
Nagy kapacitású akkumulátor
A Panasonic 36V / 20Ah (720Wh) cellás akkumulátor a kerékpár szíve. Az akkumulátor teljesen be van építve a vázba, így a kerékpár (a középső hajtással együtt) kiegyensúlyozott, stabil és könnyen irányítható. Az akkumulátor akár 170 km-es távolságot tesz lehetővé egyetlen töltéssel (a nyomvonal profiljától és a segítség igénybevételétől függően). Az akkumulátor BMS (Battery Management System) kártyával rendelkezik, amely megakadályozza a túlmelegedést, a rövidzárlatot és a túltöltést.
Ultra erős meghajtó
A 80 Nm-es nyomatékkal rendelkező Bafang Max meghajtó torziós pedálerő-érzékelővel rendelkezik, amely biztosítja, hogy minél többet pedálozz, a motor annál többet fog segíteni.
Az akkumulátor állapotán és az aktuális segédüzemmódon kívül a jól leolvasható színes LCD-képernyő a sebességet és a megtett távolságot is mutatja. Ezenkívül a kijelzőn található egy USB-port is, amely lehetővé teszi a mobileszközök (pl. telefon, navigáció, lámpák) töltését.
Akkumulátorok tárolása és karbantartása: Az akkumulátorokat (vagy éppen az egész terméket, melyben akkumulátor található) raktározza körültekintően az alábbiak szerint: raktározza száraz, árnyékos helyen, a raktározás hőfoka 10 °C és 20 °C közt legyen. Hosszabb tárolás esetén az elraktározás előtt töltse fel teljesen, majd havonta egyszer töltse után egészen 100%-ra.
A CRUSSIS e-bike-ok csehországban kerülnek összeszerelésre profi csapat által, profi bringásokkal tesztelve és folyamatosan fejlesztve. Ez a progresszív brand garantálja a extra magas minőséget, modern designt és a tekerés maximális élményét.
Többet szeretnél megtudni a márkáról? Olvasd el cikkünk itt: CRUSSIS az EBIKE brand
Tippjeink - esetleg ezek az infók fontosak lehetnek:
- Nem tudod, hogyan kell kiválasztani a megfelelő kerékpárméretet és -típust? Többet megtudhatsz a tanácsadónkból.
- Nem tudod, hogyan válassz elektromos kerékpárt? Látogasd meg tanácsadónkat!
Technikai adatok - Trekking e-kerékpár Crussis e-Gordo 7.6-M:
váz | Alu 6061 (18", 20") |
---|---|
motor | BAFANG MAX meghajtó250W/500W*, középső, 80 Nm |
akkumulátor | Panasonic Li-ion 36 V/20 Ah (720Wh), eltávolítható - leválasztva újratölthető |
töltő | 4 Ah |
távolság tartomány | 170 km-ig |
hátsó váltó | SHIMANO Acera RD-M360-L / SRAM X4** |
váltó | Shimano SL-M310 / SRAM X4** |
lánc | KMC X8 |
sebességek száma | 1 x 8 |
kazetta | Shimano CS-HG31, 8 sebesség, 11-34 fog/ SRAM PG-820, 8 sebesség, 11-33** |
villa | SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm |
fék | hidraulikusTEKTRO HD-M285, rotor 180 mm (első), 160 mm (hátsó) |
vezérlőpanel | LCD panel, 5 segédmód (színes kijelző) |
gumi | SCHWALBE Land Cruiser Plus 28 x 1,75 |
szelep | AV (autó szelep) |
felni | CRUSSIS 28", duplafalú, 19 mm |
kerékagy | CRUSSIS tárcsa, csapágy, 32D |
kormánycsapágy | Semi 11/8 |
stucni | CRUSSIS Al, 105 mm, állítható |
kormány | CRUSSIS Al, 700 mm |
markolat | CRUSSIS, 100% szilikon |
pedál | WELLGO, reflektorokkal |
nyeregcső | CRUSSIS zárral, 31,6 / 350 mm |
nyereg | Selle ROYAL |
súly | Az e-kerékpárok mérésére nincs megállapított szabvány. Egyes gyártók azt állítják, hogy kerékpárjaik könnyebbek, mint amilyenek valójában. Ha tudni szeretné, milyen nehéz a kerékpár, le kell mérnie a boltban. |
terhelhetőség | 120 kg |
Vigyázat! Az e-bike fém alkatrészei használat után felforrósodhatnak és égethetnek. Használat előtt mindig ellenőrizd, hogy minden csavar, anya, pedál, fék és gumiabroncsnyomás megfelelő e és kellően be van húzva. Az akkumulátort szétszerelése Tűz- és robbanásveszélyes! Sose szereld szét! Elektromos áramütés és mérgező anyagok szabadulhatnak fel. Ne tárold az akkumulátort 10°C alatti hőmérsékleten, illetve rendkívül magas, 40°C feletti hőmérsékleten. Az élénk színek hajlamosabbak a kifakulásra/foltosodásra. Javasoljuk, hogy az ebike-ot ne tedd ki tartós napfénynek. Színváltozást okozhat.
Figyelem: Gyárilag a sebességkorlátozást 25 km/h-ra állítják be, hogy megfeleljenek az elektromos kerékpárokkal közutakon való közlekedésre vonatkozó előírásoknak. Bár a sebességkorlátozást egyes márkák esetében magasabb értékre lehet állítani, tudatosítani kell, hogy ebben az esetben az elektromos kerékpár már nem felel meg a vonatkozó előírásoknak, és nem használható közutakon!
CRUSSIS ebike-ok mérettáblázata
Váz méret | Felhasználó magassága |
14″ | 135-155 cm |
17″ | 155-175 cm |
18″ | 160-180 cm |
19″ | 165-185 cm |
20″ | 170-190 cm |
21″ | 175-195 cm |
22″ | 180-200+ cm |
Megjegyzés: A várható maximális hatótáv nagymértékben függ a különböző körülményektől. Ilyen pl. a választott rásegítési szint, a vezető súlya, a terep jellege, szél, gumiabroncsnyomás, valamint a környezet hőmérséklete. Minden megadott hatótáv az optimális körülmények között van kiszámítva. Optimális / ideális körülmények: lapos terep szél nélkül, környezeti hőmérséklet 20 ° C, rendkívül szűk profilmentes gumik, 70 kg-nál kisebb súlyú kerékpáros.